2016. április 1., péntek

Ezért még megfizetsz! ~ kritika


Drágáim!


Egy kritikával érkeztem, melyet Szimy kért. Köszönöm szépen a feliratkozásokat! Csodásak vagytok^^
Remélem, hogy semmiben sem foglak megbántani, én csak elmondom a véleményemet, de ezzel gondolom már tisztában vagy:D


A blogot IDE kattintva tudjátok meglesni:)
 Kezdjük mondjuk a kinézettel. Mikor először megláttam, csak annyi jutott eszembe, hogy hűha! Igényes, letisztult és elegáns, már ha lehet ilyet egy designra mondani. Az egész együtt tökéletes, nekem csak egy apró bajom van vele, mégpedig az, hogy túl lila. A képek is mind lilás árnyalatúak, és ez nekem egy picikét soknak tűnik, de hát ízlések és pofonok. Viszont azt meg kell hagyni, hogy iszonyatosan tehetséges vagy, hiszen (ahogy az információknál olvastam) ezt mind te készítetted egyedül, amihez rengeteg türelem és ügyesség kell, szóval minden elismerésem! 
 Örülök, hogy a hátteret nem állítottad be úgy, hogy gördüljön az oldallal együtt, mert az olvasás közben igazán zavaró, mégis sokan nem figyelnek erre. 
 A fejléc..Hm. Szinte azonnal beleszerettem. Komolyan. A hangsúly a lányon van, ám ha az olvasó szeme elkalandozik egy picikét, meglátja a többi szép részletet is, mint például bal oldalt a karaktereket, amik igazán sokat dobnak az egész fejlécen, mégsem túl csicsás, vagy bármi ilyesmi. Egyszerű de nagyszerű, nem igaz? A címnek tökéletes helyet találtál a fejlécen, máshol nem is igazán tudnám elképzelni, és nagyon praktikusan és stílusosan oldottad meg. Nekem tényleg nagyon tetszik:D
 Térjünk át a modulokra. Mivel te kódot használtál, ezért alap, hogy jóknak kell lenniük, ezeknél túl sokat nem igazán lehet hibázni. A történetes szövegdoboz tetszik, de mint említettem nekem egy kicsit túl lila. Talán ha a rendes színekkel lenne, jobban tetszene, de ez csak az én véleményem. Az információk és a folytatás fülecske szem előtt van, ami jó, mert az olvasót ezek érdeklik a modulok közül a legjobban, na meg természetesen a történet bemutatása. Mást nem igazán tudok írni, minden a helyén van, az elrendezéssel pedig semmi probléma sincs.
 Az oldalakat nagyon jól megoldottad, a 'Rólam' fülecske kifejezetten tetszik, jó ha az olvasó kicsit megismerheti az írót, olvashat róla pár információt, hiszen így kicsit talán a történetet is közelebb érzi hozzá. Vagy ezzel csak én vagyok így egyedül?
A karakterek képei nagyon jók, de szerintem itt már nem muszáj még egyszer leírnom a lilát. 
 Összességben a design elnyerte a tetszésemet, nagyon ügyesen megcsináltad, csak gratulálni tudok hozzá!
 És végül térjünk ki egy kicsit a történetre. Bevallom őszintén, kellemeset csalódtam, ugyanis a kis fülszövegben elolvastam a bevezetőt, és kissé talán sablonosnak találtam, de nem az! És ez hatalmas megkönnyebbülés volt számomra, hidd el. Élvezet volt olvasni minden sort, szó szerint faltam a szöveget. Természetesen a prológussal kezdtem, és arra a megállapításra jutottam, hogy imádtam a leíró részeket, ami rám nagyon nem vall. Miután végigolvastam, csak arra tudtam gondolni, hogy wow*-*! Na, ez aztán a prológus! Izgalmas, de mégsem árul el sok mindent a történet folytatásáról, kétségek között hagyva az olvasót. Huh, ez a Cornelia engem teljesen kiborított, bocsánat, hogy ezt kell mondanom:D Viszont ahogy te fogalmaztál, az "elő-első" részben nagyon megfogott egy mondat, mégpedig ez: "Csak egy lány vagyok, aki kereste a helyét a világban, és a sokadik zárt ajtón való dörömbölés és botladozás után végül megtalálta."
 A fogalmazásmódod nagyszerű és igazán bő szókinccsel rendelkezel. A fejezetek kellő hosszúságúak, és szerencsére nem találkoztam tőmondatokkal, aminek kifejezetten örültem, hiszen sok történet tele van nyomva unalmas párbeszéddel és rengeteg tőmondattal. A történet maga jó, engem őszintén megfogott és ezek után mindenkinek csak ajánlani tudom. Csak így tovább, folytasd még az írást nagyon sokáig, hiszen ritkán találkozhatunk ilyen tehetséges emberrel, mint amilyen te  vagy:)
Ja, és plusz egy feliratkozó! Kíváncsian várom a folytatást, Drága!
(Őszintén nem tudom, hogy miért írtam az elején, hogy ne sértődj meg semmin..Csak jókat mondtam:'D Na, mindegy, nézd el nekem)




1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Elnézést, hogy csak most válaszolok a kritikádra, elég bolond hetem volt, és csak most jutottam gépközelbe.
    A designnal kapcsolatban tökéletesen egyetértek veled, valóban túl lila lett (vagy inkább ciklámen). Már egy ideje gondolkodom rajta, hogy mégis mit kellene változtatnom rajta, mert sehogy sem jöttem rá, hogy mi a probléma vele, ezért örülök, hogy te végül észrevetted. Ezután megpróbálok valami más színt is vinni bele, amint lesz rá időm.
    Örülök, hogy végül nem találtad sablonosnak a történetemet - sajnos sokan elsőre ezt mondják róla, de igyekszem változtatni rajta.
    Lehet, hogy furcsa, hogy ezt mondom, de örülök, hogy Cornelia kiborított, mert ő valóban nem egy szerethető karakter, és a következő fejezetekben is egyekszem ezt érzékeltetni.
    Köszönöm a véleményedet, és hogy feliratkoztál a blogomra, igazán hálás vagyok érte. Igyekszem nem csalódást okozni a későbbiekben :)

    VálaszTörlés